lördag 15 januari 2011

planer för imorgon

ÄNTLIGEN är jag klar med mina shortchaps! Har suttit hela dagen till och från, det har tagit lång tid... inte för att det varit speciellt svårt eller jobbigt egentligen, men däremot har det kännts så sjukt träligt! Haha. Lite öm är jag dock i fingrarna. Jag använde en tång för att kunna dra nålen igenom både tyg och mocka.

Nåväl, planerna för imorgon (senare idag då..) är att först ska jag ut till stallet och rida Dusty! Sen om det passar med tider och så tänkte jag stanna till vid Botkyrka Ridsällskap som har match mot mitt gamla hemmastall Gladö RS imorgon. Förmodligen åker jag inte hem emellan då jag vet att Botkyrka har en jättebra cafeteria, åtminstone senast jag var där...! Tanken är att jag ska ta med mig kameran och fotografera lite, så nu ska jag bara hitta grejerna och lägga batterierna på laddning ;)

En bild på Gladötjejerna som JAG fotograferat från Allsvenskan 1 maj 09 på Botkyrka. Som synes på rosetterna så vann vi lagklassen :) Hästarna heter (från vänster): Philona, My Fair Lady och Crest.
 För de som är intresserade så har jag även en fotoblogg: http://emmawahlstromfoto.blogspot.com men den uppdateras dock inte lika ofta ;)

Ses vi på Skrefsta imorgon? Kram Emma

Inga kommentarer: