fredag 7 januari 2011

Bloglovin'

Nu har jag fixat Bloglovin till våran blogg!
Klicka här för att följa vår blogg med bloglovin! =)

Idag skulle jag egentligen åkt ut till stallet och ridit Dusty, men jag är förkyld och imorse kunde jag knappt prata... Så blir att stanna hemma. Vid såna här tillfällen är det ändå ganska skönt att inte vara hästägare, jag behöver liksom inte ha dåligt samvete på kuppen =) Får helt enkelt sitta och klura på vad vi ska hitta på nästa ridpass.

På söndag ska jag inte heller rida, men av en bättre anledning... Det ska vara löshoppning i ridhuset som lilla hästen ska vara med på! Hoppas jag är frisk nog att åka dit och titta på, fotografera och hjälpa till! =)

Bjuder på en bild jag fotograferade under Pride-paraden i Stockholm i somras. Bloggar blir ju så mycket roligare att läsa när det finns lite bilder också =)

/Emma

Inga kommentarer: