lördag 8 januari 2011

Mål år 2011

Tänkte göra som många andra bloggare och skriva en liten lista med några mål inför 2011.



  • Börja träna igen och vara ute och springa minst 2-3 dagar i veckan. Dels för att få bättre kondition och orka rida bättre men även för att ridbyxorna ska sitta bättre.
  • Rida för tränare minst en gång per månad. För att bli en bättre ryttare såklart. Den här punkten kommer nog vara rätt lätt att uppfylla!
  • Kunna mocka en box på max fem minuter. Det här kommer nog bli något av det svåraste eftersom jag alltid mockar ordentligt, men om jag lägger manken till så ska det nog gå att få snyggt i boxen på kortare tid. Om jag minskar tiden det tar att mocka till 5 minuter istället för 15 minuter så räknar jag med att spara ca 24 timmar på ett år, inte illa ;)
  • Gå på någon hästshow och fotografera. Förhoppningsvis både Falsterbo i sommar och Globen i vinter.
  • Rida bättre.


Jag har inte satt upp några mål för mig och Dusty men han är ju inte min egen häst så=) siktar på att rida honom bättre i allmänhet och så.

/Emma

1 kommentar:

EMILIA O HANNA sa...

skit snygg blogg, vad är era planer för i år? :)