lördag 8 januari 2011

Ny design!

Nu har jag knåpat ihop en ny header till bloggen! =) Såhär såg den gamla ut:Jag tycker visserligen om den, men nu när jag ändrat designen på resten av bloggen var det dags för en bredare header så det ser bra ut =) Hästen på bilden (som man bara ser öronen på, haha!) heter Irma Grace och står på Gladö Ridsällskap.

Här är då den nya (om man är observant så har man redan sett den när man öppnade bloggen ;))
Jag är ingen expert på att sätta ihop snygga kollage, förstår inte hur folk orkar, det är ju jättejobbigt och tar lång tid! =) Nåväl, jag blev hyfsat nöjd.
Hästarna och människorna på bilderna är från vänster: 1. Emma på Indy i Belgien, maj 2010; 2. Elsa på Peppe, år 2009(?); 3. Emma och Dusty, december 2010; 4. Elsa på Knallen på Österlen, sommaren 2009.

Kommentera gärna och säg vad ni tycker! =)

/Emma