söndag 9 januari 2011

Kom just hem

Kom just hem från stallet, det blev av att åka ändå =)

Ajuste när jag var på väg hem på min promenad blev jag och systemkameran helt nedstänkta av en bil som körde förbi, fort genom en djup vattenpöl :( Min bror fick komma och hämta mig och sen var det bara att torka kameran som var blöt överallt. Nu står den i köket på tork och jag hoppas att den fungerar bra imorgon.

Jag och Kingston pussas lite i hagen =)

Nu ska jag ladda in bilder och filmer från ikväll i datorn så ska ni få se hur Dusty hoppar =) Sålänge bjuder jag på en bild på mig och fölet Kingston taget 28 april 2010 i Belgien.

/Emma

2 kommentarer:

sofie sa...

Sv: Vi har tänkt oss en svart eller mörkgrå tapet med lite silver i sig i något mönster :)
Åh jag vill måla mitt rum! ^^,

Annelie sa...

SV: det skulle ju vara superb men jag vill verkligen fortsätta hålla igång med agilityn. Tänkte på att om jag jobbar upp Gizmo till klass III nu under våren så skulle vi kunna vara med i tävlingar i ett annat land å förhoppningsvis tävla som en medborgare från det landet. Belgien vore awesome, har ju sett alla bilder och repotage därifrån av dig men tror inte de är så aktiva med agility :( Fälttävlan är sweeeeeet! Red du ngn fälttävlan medan du var där??