fredag 14 januari 2011

Fina träns från Hööks

Sitter och kollar igenom nya Höökskatalogen. Och oj vad många fina träns det finns! Tur att jag inte har en egen häst, då hade det nog runnit iväg lite pengar... ;) Här kommer mina favoriter:

Claridge House Callaghan aachenträns med lackad nosgrimma
Det verkar bli mer och mer populärt med lackade detaljer. För ett år sen hade jag aldrig sett ett lackat träns, men detta med lackad nosgrimma tycker jag är snyggt!


Claridge House Donegal Aachenträns
 Det här tycker jag var jättefint, nosgrimman ser sjukt fin ut och pannbandet var lite annorlunda än de flesta blingade pannbanden. Mums =)
Claridge House Carlow Pullarträns
Ååååh det här tränset tycker jag verkligen om!! Så mycket att jag funderar allvarligt på att köpa det, haha! Ska stanna till vid Hööks nästa gång jag åker från stallet och klämma lite på det och verkar det vara bra kvalitet så kanske... Jag menar, en vacker dag så tänker jag ju köpa egen häst =)

Bilderna i detta inlägg är från Hööks hemsida. Klicka på texten under respektive träns för att komma direkt till hemsidan där du kan läsa mer=)

Vad tycker ni, är det någon mer som hittat något fint i den nya katalogen? =)
/Emma 

3 kommentarer:

moa sa...

Det första tränset var fint :) Det sista var jätte snyggt, alla var fina :D

carro sa...

Jädrar :D Vilket pris?

stephanie sa...

Sista var snyggt :) Hade kunnat tänka mig det om jag hade hoppat mer hihi :)