tisdag 11 oktober 2011

Kvällens ridlektion

Red Uberina ikväll (vilket namn) Hon var rolig att rida, men jag fick jobba mycket. Hon blev taggad när det var galopp så behövde ju inte driva allt för mycket haha ;) Emellanåt gick det ganska bra, men jag fick jobba mycket! Känns jobbigt att jag inte har ridmuskler och flås kvar, men det är väl bara att kämpa på.. En vacker dag orkar jag rida hela lektionen haha... Kände emellanåt när jag såg till att sätta mig upp ordentligt att det gick bättre, när jag tänkte på sitsen så hängde liksom Uberina med på noterna. En stund iaf ;) (är väl för att jag inte orkar ordentligt...

Uberina och jag
Vi red mycket självständigt, det är jag inte van att göra på ridskolan men det var jättekul att bestämma lite själv vad man skulle göra, blir bättre när man kan känna av när det är dags att byta övning osv istället för att bara göra samma samma tills ridläraren säger att det är dags för en annan övning.

Jag cyklade till stallet ikväll, det tog bara typ 11 minuter, sjukt nice! Inte värt att ta bilen haha :D Nu är jag så trött att jag mår lite illa och däckar snart ;) ska upp och jobba tidigt imorgon, så nu är det dags att sova! God natt. /Emma

Inga kommentarer: