tisdag 26 maj 2009

Inlägg :)

Hej!
Får väl smita in med ett litet inlägg. Har ju bara varit "hästporträtt" ett tag nu...
Jag har inte så mycket nytt att berätta. Har fortfarande inte haft min fot i ett stall... imorgon är det tre veckor sedan jag träffade Peppe för sista gången. Jag kom på att det inte var den sista gången jag red innan "uppehållet". Jag provred ju en häst på söndagen där efter. Den heter Onyx och var en superfin haflinger. Tyvärr för liten för mig :( Alla som behöver medryttare till stora hästar tycker att jag är för ung och alla som har D-ponnier eller liten storhäst tycker att jag är för lång för deras häst. Så det är lite svårt att hitta nån häst...
Men jag har en bra nyhet iaf. Elin kollar på hästar så det kanske blir en häst i sommar då. Hoppas! :)

Ha det bra,
// Elsa

2 kommentarer:

Alma sa...

hoppas du får en ny häst snart

Elsa sa...

Mm :)