tisdag 26 maj 2009

Hästporträtt: Smurfen

Elsa berättar...

Smurfen


Föddes till Shunny Mare, men döptes om till Cheap Investment
född: 2 maj 1997
ras: franskt varmblod
Var träffades vi? I början av hösten 2008 skulle jag komma och kolla på henne för att jag ville bli medryttare på henne. Sen blev det provridning och jag älskade denna mycket speciella häst. Jag blev medryttare på henne.




Jag var medryttare till Smurfen nästan hela höstterminen. Hon gjorde mitt liv bra. Hon betydde otroligt mycket för mig.
Smurfen är den bästa hästen som har funnits. Hon var den mest speciella häst jag träffat.



Smurfen började känna igen mig. Efter några veckor gnäggade hon i hagen när hon såg att jag kom. Det var speciellt.

Jag har otroligt mycket mer att säga om denna fantastiska häst.

Tyvärr gick hon bort den 22 december 2008. Jag saknar henne så otroligt mycket.
Jag älskar dig Smurfen <3

// Elsa

Inga kommentarer: