torsdag 22 september 2011

Frågor

Har sett dessa frågor på flera bloggar, så nu fyller även jag i hihi :)

Om jag fick välja en maträtt att leva på resten av mitt liv: Åh det finns så mycket god mat... Men kanske pannkakor eller bröd haha?! 

Om jag vann en miljon: Spara en massa (tills jag hittar den perfekta hästen;)), använda en del för att rida för jättebra tränare hehe :)
Den B-ponnyn jag helst vill ha: -
Den C-ponnyn jag helst vill ha: -
Den D-ponnyn jag helst vill ha: Alexa, om hon e D-ponny?
Den Storhästen jag helst vill ha: Från Gladö: Kavaljer eller Ronda. Annars kanske Indy som jag red varje dag i Belgien. Det finns en massa fina hästar ute på annons på blocket som jag kan tänka mig ;)
Vara utan internet i en vecka eller vara utan mobilen i en vecka: Mobilen
Blocket eller Hästnet: Blocket
Rida på våren eller rida på hösten: Svårt val... Våren kanske?
Nikon eller Canon: --- Olympus haha :)


Bjuder på en gammal bild på Dusty <3

Jag var förresten inne på Hööks och provade shortchaps/gaiters idag... Fanns INGA som passade... Det verkar som att ingen tillverkar ridgrejer för oss som har vad muskler haha! Får väl rida i mina gamla skor+ chaps några år till då...
/Emma

Inga kommentarer: