måndag 24 augusti 2009

Kavaljer!

Köpte lektion av Hedvig, och var i stallet halv sju :)
Det var med spänning jag lyssnade på uppropet, var ju lite orolig att få Bozo igen, vilket jag inte direkt var taggad på... Men till min stora lycka fick jag Kavaljer!!
Vi började lektionen med att rida ut i skogen, sen red vi i paddocken... Serpentiner i trav och sen gjorde vi lite arbetsöppna i skritt. Har inte gjort det med Kavaljer förut så med tanke på det gick det helt okej :P
Han kändes ganska seg, och i galoppen kändes det som att han skulle bryta av vilken sekund som helst, sjukt stor skillnad mot när jag hade honom på hoppkursen :( Aja han är väl trött antar jag ;)
Släppte ut honom i hagen, och sen fick jag ta ut lilla Moonshine också innan jag åkte hem :)
//Emma

1 kommentar:

Elsa sa...

Kul att du fick Kavaljer! :D