fredag 17 juli 2009

MAAAAAAAAAALTA!!!

Heej!
Har inte skrivit på mer än tre veckor nu, men jag har ju varit iväg så. Språkresan till Malta var underbar. Mycket, mycket, mycket bättre än vad jag trodde. Verkligen toppen! Jag har massa att berätta, som jag förmodligen kommer skriva lite senare om. Allt har varit jättebra, och det var jättevarmt där nere i medelhavet. Det kändes typ som 50 grader eller nått sånt. Vattnet var också varmt. Jag är jättenöjd med resan, verkligen jättenöjd.
Imorgon blir det antingen Falsterbo Horse Show eller ut till Österlen. Får se vad jag orkar, för jag är jättetrött.
Har fortfarande inte hittat någon medryttarhäst, och det kanske inte är så konstigt eftersom att jag varit utomlands i tre veckor. Har inte ridit sen i april/maj och det är alldeles för länge!! Jag klarar inte av att vara utan en häst så länge!

Jag kommer förmodligen att skriva mer om resan någon annan dag. För nu ska jag gå.
Hoppas alla har haft det bra!

/Elsa

Inga kommentarer: